maandag 5 juli 2010

Nieuwe start

Een frisse start op een verder nog lege blog. De afgelopen twee jaar heb ik me verschillende keren voorgenomen te beginnen met een weblog. Een aantal keer ben ik ook gestart, maar het is me nooit gelukt door te zetten. Ik zit vol ideeën voor verschillende blogposts en na deze nieuwe start ga ik echt doorzetten.

Ik heb er erg veel zin in om mijn weblog met jullie te delen, maar ik vind zo’n nieuw begin ook wel spannend.

Er zijn een flink aantal weblogs die ik al jaren met veel plezier volg. Ik vind het zo bijzonder hoe deze mensen inzicht geven in hun leven, in hun passies en vooral ook anderen daarvan willen laten leren. Als ik dat met mijn weblog zou kunnen doen, is dat natuurlijk erg mooi. Ik hoop dan ook dat jullie er wat van op zullen steken, maar ik denk dat ik er zelf ook erg veel van kan leren.


Ik heb er erg veel zin in: jullie gaan nog van me horen ;-) !!

Keep u posted,

Mirjam

Geen opmerkingen: