donderdag 15 juli 2010

Mijn favoriete... Nagellak

De laatste tijd ben ik steeds meer into nagellak. Tot voor kort moest het zo naturel mogelijk zijn en gebruikte ik eigenlijk alleen de glamour nail whitener of natural nail whitener van Hêrome.



De laatste tijd ben ik meer met kleurtjes gaan experimenteren, en ik vind het echt leuk. Maar nog steeds houd ik het wel rustig. Mijn favoriete lakje van dit moment, waar ik steeds weer bij terug kom, is Particulière van Chanel. Het was even diep in de buidel tasten, maar ik ben er echt super blij mee. Ik vind het nog wel een ingetogen kleur, die toch net even wat extra’s geeft.

Verzorgde voeten vind ik erg belangrijk en ik probeer dan ook erg goed voor m’n onderdanen te zorgen. Buiten het verwijderen van eelt en het verzorgen van de hakken, vind ik goed verzorgde teennagels belangrijk. En daar hoort bij mij wel een lakje bij. Met m’n teennagels experimenteer ik wat meer, daar doe ik sneller wat heftiger kleurtjes op. Afgelopen weekend heb ik Glam Girl van Essence gekocht en heb dit lakje meteen uitgeprobeerd. En ik moet zeggen: hij valt me echt heel erg mee! Ik had er eerlijk gezegd niet zoveel van verwacht, aangezien hij onder de twee euro kostte. Maar hij brengt fijn aan en de kleur is echt super. En hij dekte al in één laag!

Keep u posted!

Mirjam

1 opmerking:

Eline zei

Die rode op je tenen is tof!